17 Şubat 2015 Salı

Bay Hım'lı ile güzel günümüzün devamı

Dün yarıda kesmiştim bugün tamamlayım dedim. Birlikte alış veriş merkezine yürüdük. Firi ve Meko bizden ayrıldı. Yemek bölümüne çıktık oturtuk ben ona küpelerimi gösterirken karşıdan bir kız bize gülümseyerek geldi. O sırada Bay Hım'lı ayağa kalktı tokalaştılar. Bayyan sınıf arkadaşıymışmışta. neyse o konuyu kapatıyorum kız bana gülümsedi. Aman canım gülümseme Aslında şuan ona 1001 çeşit işkence uygulardım amaa neyse. Bay Hım'lı yanıma geldi kız gitmişti. Dışarıya sigara içmeye çıktık birlikte o içti ben izledim sadece izledim. Aman neyse. Kızlar geldi sonra biz onlardan ayrıldık. Burger'a gittik Bay Hım'lı menü aldı. Ben sadece İce tea. Bazen düşünüyorumda benziyoruz bence kardeşiz. :D Mayonez sevmiyor bende sevmiyoruz. Otururken Bay MC ve Çakma babam geldi selamlaştık ve gittiler. Sonra durağa falan yürüdük genel anlamda idare edilebilir bir gündü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder