16 Şubat 2015 Pazartesi

Bay Hım'lıyla güzel bir gün

Sabah her zamankinden farksız olarak okula geç kaldım lanet olsun bebeyim. Kıvırcıksanız hayat size diğerlerinden daha zor.Saç yapma derdiniz falan falan evden çıkmam yaklaşık  2 saatimi aldı. Okula gittim sıradan bir gün olarak devam ediyodu. Okuldan çıktım. Meydana yürüdüm Firi ve mekoyla birlikte onlarla orda bu kez çok beklememiştik Bay Hım'lı geliyordu kendi aramızda bir şey söyledik ve gülüştük. Beyaz bir kazak onun üstüne koyu yeşil şişme ceket giymişti ve her zaman ki gibi kapüşonunu takmıştı. Sert bakmasına rağmen bir güven var benim içimde ona karşı. Cebinden poşeti çıkardı bana uzattı bende elimdeki puantiyeli karton çantayı ona uzattım. Baktı ve gülümsedi bana Bay Hım'lı. Bugünlük bu kadar olmalı neden diye düşünürseniz günün bu saatlerinde Bay Hım'lı ile konuşuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder