11 Nisan 2015 Cumartesi

Sabitlenmek

Anladım bir kez daha sonu yok bunun. Rüzgar esiyor yağmur atıştırıyor. Durgun bir hayat üzgün bir an. Herşeyi anlarken insanları anlamak imkansız düşünceleri farklı hayatları ayrı. İşte bu yüzden anlamak zor anlatmak imkansız Neyse ki insanlarla pek alakam yok.
Yeter diyorum yeter bayan bilmiş yazma artık hecelere dökme hislerini. Dinleme insanları bencil ol. Hayatım anlamsızken onları anlamlandırma bayan bilmiş bir müzik var beni anlamlı kılan.Notalar Ahenk ve ritim. Beni etkisiz kılıyor donduruyor adeta sabitliyor. Tepkilerimi kısıtlıyor Bunu okuyunca ne düşüneceksiniz bilmiyorum fakat umrumda değil.
Anlatamıyorum çoğu zaman derdimi söyleyemiyorum niyetimi Düşüncelerim çılgın hüznüm sınırsız Kinim sonsuz  Neden böyle neden yitik neden bitik ömrüm neden san ki hep sondayım dipteyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder