24 Şubat 2015 Salı

Bay Gamzeli sağ olsun

Boktan bir gün hastanedeydim. İnsüline başladım günde 3 kez. Bay optik yine bir ton nutuk yaptı ağlamaman gerek üzülürsen şekerin fırlar derken bile gözlerimde yaş akıyordu. Yanına asistanı bay gamzeli vardı. Oda bizi dinliyor tahlil kağıtlarıma bakıyordu. Ben sıradan bir şekilde oturuyordum. İnsüline başlıyoruz dedi bay optik (nolur bunları görme) Ona umarım halam kadar uzun yaşamam dedim sırıtmaya çalıştım. Yeni asistan yani bay gamzeli halan kaç yaşında öldü dedi gülerek sanırım 25 ti dedim kendi tutamadı oda güldü bende sırıtıyordum Bay yine bozdu insülini getirdi masaya koydu bay gamzeli nasıl vuracağımı gösterdi. Şuan evdeyim tahmin edin ne yaptım akşamları 24 mg doz vurulması  gereken insüline 48 mg falan vurdum ahhh ne zaman ölcem onu bekliyorum. By by.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder